Karuselldagen den 22 maj

Välkommen till Palmbladsskolan!

Vad roligt att du ska börja skolan hos oss i augusti. Nu är vi nyfikna på att få lära känna dig och dina klasskompisar. Den 22 maj hälsar vi dig därför välkommen till Palmbladsskolan. Då kommer du att få träffa din nya klass och din blivande mentor. Du kommer även få träffa skolledning, skolsköterska och kurator samt befintliga elever och personal på skolan.

Alla nya elever i blivande åk 6 träffas på bottenvåningen i skolhuset kl 8.30. Mentorerna kommer att finnas på plats och visa dig var du ska ta vägen under förmiddagen.

Klockan 10.30 är besöket slut för denna gång, och du skall då gå/åka tillbaka till din vanliga skola och klass.

Om du eller dina vårdnadshavare har några frågor är ni välkomna att kontakta oss på skolan.

Återigen varmt välkomna till oss!

Hälsar

Ulrika Mattsson

ulrika.mattsson@uppsala.se

Välkommen till Palmbladsskolan.docx (DOCX, 12 KB)