Skolavslutning på Palmbladsskolan

Åk 9 har sin avslutning på kvällen tisdagen den 11 juni. Åk 6-8 har sin avslutning på förmiddagen onsdagen den 12 juni.

Hej!

Snart är vårterminen slut och det är dags för årets sommaravslutning. Här på Palmbladsskolan har årkurs nio avslutning kvällen innan de andra årskurserna.

I år är niornas avslutning tisdagen den 11 juni och börjar klockan 17.00.  Niorna bjuds sedan på avslutningsmiddag i matsalen. Klockan 20.00 springer eleverna ut genom entrén på baksidan och då är familj och släkt välkomna att komma och ta emot dem. Inga skolbussar kommer att gå hem för elever den kvällen.

Dagen efter, onsdagen den 12 juni, är det årskurs 6, 7 och 8 tur att ha sin avlutningen här i skolans matsal.

Årskurs 6 har sin avslutning kl 8.30-9.00,

Årskurs 7 kl 9.15-9.45

Årskurs 8 träffas i matsalen mellan kl 10.00-10.30.

Efter varje sittning samlar mentorerna sin klass ute på gräsmattan bakom skolan och där delas betyg ut. Vid dåligt väder sker samlingen i hemklassrummet istället.

Skolbussen går 10.45 denna dag. Vi försöker även få en buss som kan gå innan och om vi lyckas ordna det, så läggs information ut om detta här på Unikum

Vi vill passa på att tacka alla elever och vårdnadshavare för denna termin!

Hälsningar Ulrika, Camilla och all personal på Palmbladsskolan

28 maj 2019