Nu har Palmbladsskolan sommarlov. Vi vill önska alla våra elever och vårdnadshavare samt blivande elever och vårdnadshavare en fin sommar. Välkomna den 18 augusti. Då startar skolan i gen
Torsdag den 12 februari bjuder vi in de nior som gick ut hos oss i juni 2025. Kom hit och mingla, träffa gamla klass- och skolkamrater samt personalen. Vi håller till mellan 15.30-16.30 i matsalen. Varmt ...
Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera.
Vi skulle vilja sätta lite fler kakor för olika funktioner som hjälper dig som användare. Vi vill också sätta kakor för statistik så vi kan analysera och förbättra webbplatsen. Du kan när du vill ändra dina inställningar.